Friday, November 21, 2008

Bijak Pandai?

Kehadapan Cik Puan Penolong Pengarah yang dikasihi,

Maklumat yang saya minta tempoh hari adalah berkaitan dengan sejarah, objektif dan perlaksanaan program yang puan laksanakan untuk di masukkan ke dalam pamphlet bahagian puan untuk tujuan promosi.

Bukannya GARIS PANDUAN PERLAKSANAAN PROGRAM seperti yang puan serahkan kepada saya.

Jika mengikut logik puan, sepanjang hidup puan, pernahkah puan melihat pamphlet bahagian/jabatan/kementerian/bank yang mengandungi GARIS PANDUAN PERLAKSANAAN PROGRAM?

Sekian, terima kasih.

--------------------

Aku: Saya nak buat pamphlet ni.
Pegawai x: Pamphlet tu apa?

(Aku buat muka blurr. Pamphlet tu apa ek? Gula-gula kot)


Arghhh! Tekanan perasaan!

Aku tak tahu diorang ni hidup zaman apa. Mungkinkah zaman dinosour yang memungkinkan mereka tidak memahami bahasa mudah yang aku gunakan. Rasanya umur mereka dengan umur aku, tidak banyak bezanya. Ah, kalau setakat 4-7 tahun... jauh sangat ke beza umur tu?

0 style(s):