Wednesday, April 11, 2007

blabbering

Ye memang summer sangat sekarang. Hujan pun turun sikit-sikit. Saja nak test market kot.

Aku ni sepatutnya dah lena diulit intan tapi entah pesal mata ni takmo katup-katup gak. Dah la kena bangun awal. Pastu mula la esok aku pening sebab tak cukup tido. Haishh..

Tadi around 8 ++ p.m. aku ada la sms no. kawan si MRQ. Tapi macam terkonfius. Terus aku pun macam ah biar jelahhh! So Mr. MRQ kalau you terbaca la blog ni kan, errr what happened eh? Ingat nak ajak you keluar lepak berkopi-kopian seperti yang telah i janjikan. Hehehe. Please get back to me a.s.a.p yer.

Kena pergi Loyat. Nak cari barang. Penting nih. Aku macam dah takleh bernafas selagi tak dapat mende alah tu. Kronik dah ha :p

Tau tak, instead of losing weight, i gain weight secara hebat? Something wrong somewhere. Kat mana aku boleh beli tali skipping ah? Hopefully, esok semua persoalan akan terjawab. Eceh. Yelah, kalau problem berjaya di-fix, aku akan dapat kurangkan berat badan secara normal. Insya-Allah.. aminnn..

Saya takut untuk esok :(

2 style(s):

Amyz! said...

Awin. gain weight? Woo. Jom berenanglah. Ke nak bersenam yg mudah dan enjoy?? Tapi.. kena ada partner aa dulu. Hahaha

Anonymous said...

ye ye saya dah kena kembali berenang seperti dugong :p

akak selalu pi swimming katne? dbkl nye pool tu eh?