Sunday, January 6, 2008

Duplicate

Anda fanatik movie?
Kalau ya atau pun tidak term nie pasti familiar. Klon!

Pada aku klon itu tidak pernah wujud. Hanya rekaan semata-mata tiada kaitan dengan yang hidup atau yang mati. Rekaan pada skrip cerita atau filem yang bermula dari belah barat. Kini mula terkenal di kalangan kanak-kanak Malaysia bila wujudnya Professor Klon (owh kalau anda cari info mengenai cicakman 2, maaf di sini tiada apa-apa). Ya pada aku klon itu tidak wujud.

Tapi, recently aku macam agak adapt dengan term ini. Klon itu bagai wujud depan mata. Pada dasarnya klon itu 100% sama hasilnya. Duplicate yang tiada bedanya. Tapi, klon yang aku hadap tidaklah 100%. Tidak juga 70%. Berapa peratus aku masih mengira lagi.

Fakta klon aku adalah seperti berikut
1. Features muka dan gaya rambut hampir sama.
2. Taste yang agak selari
3. Alergik yang sama (erk question canne ko ble terselamat dari alergik ko ek?)
4. Pendapat sama bila di aju mengenai Beckham.
5. Stoned dan memek muka pelik yang sama.

Owh aku tiada niat apa-apa sekadar mahu berkongsi cerita. Cerita mengenai pelanduk dua serupa, kembar sekentut yang aku temui. Heran bin ajaib sedikit fenomena ini terjadi. Sekian terima kasih. Jangan marah yea!

2 style(s):

Wirawan Terulung said...

x bleh bayangkan kembar ko...
rasa nak gelak gulink2 je...
muahahahaha....

Blur Clairvoyance said...

bukan kembar aku le dol

nie aku cite psl org len bukan pasal aku... len kali nak komen kasi salam

hahahah :p