Thursday, January 10, 2008

perang besar

I
Tahun baru ini aku hilang mood. Sebab i'm losing my grip.
Eventho it is not totally lost, separuh itu pun cukup besar bagi aku.
Bagi aku yg membiayai diri sendiri secara total.
Dan separuh itu pun bagai memberikan warning siren.
Bila-bila masa boleh jatuh terhempas.


II
Kau tak bosan ke tengok muka aku? Di tempat yang sama? berkali-kali?
Kau tak bosan ke 'capai' aku? Pagi petang malam??????
Aku tau, kalau orang lain di tempat aku mereka akan gembira.
Apa yang kau nak dari aku sebenarnya?
Dan apa yang aku carik pada kau?


III
Aku tengah fragile, aku takde mood.
Lebih tepat lagi aku takut hadap kau pada masa aku macam nie.
Sebab aku tak nak kau terlalu baik pada aku.
Dan sebahagian lagi, sangat mahukan kau dekat dan tenangkan aku.

1 style(s):

Anonymous said...

sabar eh sayang :)


aku dah habis kata-kata untuk sedapkan hati semua orang yang tengah monsun taupan.

mood orang-orang yang rapat dengan aku memang boleh mempengaruhi la. i mean, ye aku boleh la jugak yak-yak-yey tapi at the end of the day, i feel like a loser sebab aku TAK BOLEH BUAT APA-APA so that korang jadi happy macam aku jugak.

aku ni kawan yang teruk kan *sigh*