Sunday, June 15, 2008

for god sakes, woman!

yeah. itulah ungkapan favourite untuk hari ini.

hari-hari yang dilalui, walaupun bergelak ketawa menghilai macam pontianak, tuan badan saja yang tau rasa di hati. panas. menggelegak. kecewa. mati.

tak apa lah. aku dah buat apa yang perlu, yang lain kuserahkan saja pada Allah Ta'ala. dan dendam-dendam yang ada pasti menjadi lebih parah. itulah aku. biarkan api membakar diri.

dan seperti yang aku bilang pada cik amyz, aku dah tak kuasa nak fikir. tapi aku tak boleh buat apa-apa kerana hari-hari yang aku lalui adalah penuh dengan kemarahan dan kebencian. dan bila kita marah, apa saja yang kita buat, pastinya tanpa rasa bersalah walau sedikit pun.

i deserve an explanation. that is all i ask. noktah.

2 style(s):

Cik Cah said...

my dear,

sadly but true. the best lesson in life is when u learn it through hard way.

And, an explanation doesn't come out easily...

:)

take a good care of your fragile heart! trust only yourself.

Anonymous said...

thank you.