Monday, July 21, 2008

selamat hari isnin!

1. gigi aku sakit balik. ok, sure korang suruh aku pi jumpa dentist kan tapi sory laa.. aku memang tak suka jumpa doktor ni. well, err.. unless dia hensem, tinggi, putih, chinese-look, single, bukan duda, tak kurus sangat, pendiam, gila, dengar cakap, suka kaler biru, ...

2. is it ok kalau aku bohong about something, and want it to be that way, untuk kesejahteraan semua pihak? sebab aku rasa ni je jalan penyelesaian yang logik.

3. lately, aku rasa tak sedap hati. something fishy is going on. aku tak tau la apa strategi 'orang tu' tapi aku dapat rasa la macam dia tengah plan something. so, aku rasa aku nak pergi menyiasat. jangan gelak. aku serius ni okeh!

4. seminggu je tinggal untuk dapat apa yang dihajati. hi hi hi. aku sanggup tak beli kasut semata-mata nak simpan duit! huh! dah laa memang kena revamp wardrobe (ok, the real resason is because budak baru ramai nak masuk. kena la dress-up sikit kan).

5. apa je point entry ni? none. aku try to distract myself from the pain. in which, macam tak berkesan pun? baik tido jek!

1 style(s):

Amyz! said...

welcome back darling. misyu. mwahs!