Thursday, July 5, 2007

out of line

Lately aku terfikir pasal mereka-mereka yang involve dengan suami orang lain. Sampai termimpi-mimpi malam tadi. I guess it's hard to live bila orang yang disayang sepenuh hati tu turns out to be other woman's husband. I'm ruling out lust here, so kalau suka suami or boyfriend orang lain just disebabkan oleh nafsu, aku memang tak nak amik tau.

Macam mimpi malam tadi la kan. Kawan aku tu baru dapat baby. And suddenly i got involved with him while his wife was busy with their newborn son. Aku tau tu salah but it happened. I had no control. I didn't even say stop. Nauzubillah. Nasib la mimpi je.

Tapikan.. hm.. aku rasa aku pun berpotensi untuk suka kat suami orang kalau aku ni jenis tak boleh nak control diri. Mungkin sebab kredibiliti of the title 'suami' tu kan. However, i wish that aku ni bukan lah perosak rumah tangga orang esok lusa ni ke. Takpe lah kalau kena jadi spinster kan *tanak jugak!*.

Sometimes aku rasa mimpi-mimpi aku lebih menarik tertarik da bomb daripada hidup aku. Macam 1001 stories boleh jadi dalam mimpi aku tu. Macam cerita dongeng pun ye gak.

So, it's not my life that is full of drama. But my dreams are.

2 style(s):

Blur Clairvoyance said...

jgn ko rasa ko nak tido je udah le coz as u said dreams ko lagik dramatik kan heheh

Cik Cah said...

hahaha.... dear, I think that u r sleeping beauty in real world!
;)