Wednesday, July 4, 2007

Ubat Luka bukan semua mujarab

Miss Darwina crazy bout malique and D'essentials + babyface.
For me, I can't get enough with Imran Ajmain.

Ok, not bout it I wanna write here. I've been around and beeing bz with my new chapter of life. Really enjoy it (so far), yet something bothering me.
I can say no infront of others. Not to myself. Susahkan, when we miss someone who didn't know or care bout it.
I've been wondering till now why on earth that person entering my world and end up in my dislike list.
I guest the best way to make my dislike list short is to close my world.

Well, here some of Imran Ajmain.
Taurus Penawar Rindu

Aku lahir bulan April, jatuh hati sejak kecil
Katanya ciri ku memang degil, ini hasil katamu ku tukil
Biar pun apa yang patah ku buat apa yang harus
Jika dia yang bertanya bintangku Taurus

Aku tidak kan lupa padamu
Kenapa selalu semangatku
Aku praktik, penuh emosi, teguh, sabar, tekun, berdikari

Mana bisa diam diri, diam diam ubi berisi

Biar pun apa yang patah ku buat apa yang harus
Jika yang sesat bertanya ku saran jalan terus
Aku tidak kan lupa padamu

Kenapa selalu semangatku
Kalau melentur buluh, biar dari rebungnya

Didikkan dari kecil erti dewasa
Ada liku-liku dan ada tanggungjawab
Ubat untuk luka bukan semua mujarab

Jangan kau termenung zaman sudah berubah
Waktu kau bermurung orang dah ke angkasa
Hidup ada yang manis gigit sudah yang pahit
Jangan kau harapkan kata bintang di langit
Aku tidak kan lupa padamu

Kenapa selalu semangatku

Sayang kepadamu, Dayang cintakanku, hahaha...Jadi, apakah bintangmu?

1 style(s):

Anonymous said...

imran oo imrann :p

cam sebut nama mak sendiri pulakkk.. hahaha. nanti aku soh imran ajmain nyanyi kt tinger ko eh. mesti lepas tu ko lagi angauuuuuu