Friday, November 16, 2007

surat untuk irma

oh. ada sahabat yang berkecil hati dengan aku rupanya..

maaf ya kawan. aku memang bukan sahabat yang baik buat kamu. mungkin aku TER-lupa kamu kerana sibuk dengan hal-hal duniawi yang semakin mencabar minda.

rahsia? oh aku tidak menyimpan apa-apa rahsia dari kamu. percayalah :)

manusia berubah. aku berubah menjadi lebih introvert barangkali. harapnya kamu masih kamu yang selalu bikin gila! hehehe.

pada yang bertanya tentang aku tu, bilang saja aku masih hidup. masih bernafas. dan yang penting masih di malaysia (har har har).

alhamdulillah aku sihat. happy. cuma sibuk. dengan hal-hal duniawi tadi. maaf ya sahabat :(

kamu bagaimana? starbucks mana sekarang? masih dengan mosquito kamu? ahaks.

tak perlu lah minta maaf. aku pun salah. mengabaikan kamu. aku tak berniat ok. aku cuma sibuk. dan memasang dinding titanium buat sementara waktu. kamu faham kan?

salam sayang,

ah win :*

2 style(s):

13may said...

paham paham :P

Anonymous said...

eh eh sibuk je dia :p