Wednesday, November 21, 2007

terpelanting ke donia lain

sorry guys. memang harini aku nak biar otak aku je bercakap dan jari-jari ni sebagai penggerak dan blog sebagai medium (hah amik!).

pernah tak rasa macam berada di antara perasaan nak mengamuk marah dan jugak perasaan kesian?

ke aku je yang selalu rasa macam tu?

itulah dia. banyak plan terjejas hari ni. bukan sebab aku mood swing. aku ok je. tapi sebab badan aku sakit-sakit, sengal-sengal. sakit bontot sebab buat stunt hari tu pun tak baik-baik lagi. hahahaha.

pastu tadi dah dengar ada orang tu memekak, jerit-jerit (pantang betul orang jerit-jerit kat aku nih!) macam orang gila. aku pun tak paham kenapa tapi sebab aku memang tak suka dia, so aku ignore je. maleh nak layan.

(so sebenarnya aku nak bagitau yang aku sekarang berperasaan flat saja)

macam tak percaya yang next friday aku nak pergi tengok maliq & d'essentials, live and loud! hohohoho. next week ok! nak pakai apa pun aku tak tau la. konflik betul. hihihi. perlu ke shopping? ahahahahaha gila mengong!

bosan sungguh. kejap ek nak karaoke lagu alicia keys yang if i ain't got you tu.



ha okeh. tengok. aku start merapu dah. better stop now.


5 style(s):

Amyz! said...

Jom sama2 terpelanting kat donia lain yang best dan ada pakwe2 hensem yang treat kita cam queen... peehhhh!!

Anonymous said...

erk di mana itu sis??
gua mau ikutan...

ble order jude law as sweet guy yg akan men treat daku tak?? hahahah

Amyz! said...

kalo ada lelaki seperti jude law itu... boleh sajorrr..

tapi bolehkah dia meneman kita berempat yang gilos nie? hahaha.

Cik Cah said...

mau dia ikut gilos sekali dgn kita. ketawa-ketawa-ketawa sahaja saban hari. sehingga mulut terasa sengal... :D

Amyz! said...

penat mulut la nak gelak2. pipi awin tu dah tembam sebab banyak gelak je.. hahahaha.