Thursday, November 1, 2007

written to real

Sejak aku buang satu perangai dulu, aku buang jugak hobi aku yg satu. Bace novel. Kalau bace novel, nanti aku akan berangan! Pastu cam floating-floating dengan kisah yang terpapar. Itu yang malas.

Ntah macam mana, baru-baru nie ader orang suruh aku baca novel Cinta sang pari-pari. Dan ntah macam mana aku boleh jadik tipikal malay girl kembali dengan ralit mengulit novel yang satu nier... Addicted. Di awang-awangan. Damn!

Aku sarankan sape yang suka gadoh dengan bos tue sile le bace. Mana le tau sok luse kene batang hidung sendri (kecuali aku, okay! Nehi, kabhi nehi. I'll make sure tak kene diri sendiri)

Oh, neway aku bukan nak review novel nie. Just wanna share something. Kebetulan yang telah tersurat. Pagi semalam aku ralit baca novel, dalam satu bab ader tertulis watak bos itu bergadoh besar dengan staff nye.

End up, the written story become real thing in front of me. Just takde la part yg very drama queen cam tebalik meja smue tue kan... But aku bukan le staff yg kene marah ngan bos tue. My colleague la. Aku just dengar cerita jer. but yet still almost macam dalam cerita yang aku baca.
Whaaatt???? Scary kan?? What to say...I'M Blur Clairvoyance.........

Oh ya, i'm the one who like to argue with my bos. I'm lovin it! Serius srunuk.. addicted tu psl since bulan puasa and bulan syawal nie aku jadik sengal. Xde orang nak bergaduh ngan aku. Mau gaduh ngan aku? Jum!

1 style(s):

Cik Cah said...

sib le mek...
kalau jadi bebetul, aku gelak je!

heheheheh...