Thursday, January 4, 2007

4 days after new year

"Apsal aku call ko tak dapat-dapat?"

"Aku tgh drive ni, tapi tak pe, pakai earphone. Awatnya cik?"

"Ke mana ajalah minah ni..." (start bebel kata aku p jalan je.. :P *ampun mek!*)

"Aku g kelaslah wei..." Dgn nada paling syahdu, 'aku tak bersalah!'.

"Kelas? Dah start ke? Bila?" Mek tu dah terpinga-pinga.

Amek kau!

Dengan ini aku mengumumkan bahawa aku telah pun memasuki kuliah pertama pada jam 8.00 pagi hari Rabu bersamaan, 3 Januari 2007 with new resolution, tak nak ponteng kelas dah *every sem. pun cam tu bila tgk result*

"Since kelas ko dah habis, apa kata ko datang lunch dgn aku... Datang bawa perut je." *Mek kau mimpi apa? Ke aku salah dengar?*

Hihihihihi. Kau ingat rumah aku dgn opis kau 15 minit jalan kaki? Kalau ye, aku sanggup tu tinggal kereta kat rumah, p jumpa kau jalan kaki je...

Alahai Mek Lin...


-----
Kisah di atas tidak ada kena mengena dengan yang sedang bernafas atau pun yang sedang bernafas menggunakan mesin atau pun yang tidak bernafas langsung *innalillah...*
-----


2 style(s):

Anonymous said...

cik lin dan cik sya,

ish ish ishhhhhhhhh :P

Cik Cah said...

kenapa cik?
:P