Wednesday, October 31, 2007

aiyoyoyo yenggama!

diorang tanak tulis, takpe. biar aku tulis. ehek.

hari rabu yang panjang. dan malang. bermula dengan kes naik tebing di ttdi, sesi kena tengking di office, berakhir pula dengan tragedi tren 'not-in-service'. apa ni? siang-siang pun ada hantu halloween nak menyakat aku ke? so not funny.

hari rabu. yang pening. first time aku tengok suasana 'lunch hour' kat pusat bandar damansara. langsung tidak menghampakan. keh keh keh.

kes amukan puaka yang sungguh tak masuk akal. mangsa yang terkebil-kebil menahan malu yang amat sangat - aku. oh, siapa lagi nak marah? silakan.

naik tren, setengah jalan, mata berkaca-kaca. huhu. kang aku betul-betul jadi hati kering, baru dia tau. takpe. benda kecik je. dah biasa pun.

transit tren. sampai ampang, dia suruh turun pulak. aih. ni mesti berzaman nak tunggu the next train. oh sabar sungguh aku kan. dah la tunggu lama, berdiri, kaki dah merah-merah, tekak perit, mata bengkak dan sepet (padahal air mata keluar tak sampai secawan).

esok hari baru. don't panic let's picnic ;)


terima kasih kaunter aduan. he he he.

1 style(s):

Cik Cah said...

rileks. tarik nafas dalam-dalam & lepas.

jgn dilayan org gila meroyan tu!