Tuesday, December 4, 2007

ribut seseme

kes terhantuk kepala pada brake lock yang besar gedabak buat aku flat 2 hari.

2 hari okeh! aku pening, mual, tak sedap badan, lesu, terbaring je kat dalam bilik. ada call yang aku ignore, ada sms yang aku tak balas. resepsi kahwin kawan aku pun tak terdaya nak pergi. aku bagi alasan kerja yang melambak-lambak. tipu lagi.

hari ni pulak, aku demam selsema. yang aku tak pasti daripada mana datangnya. isk. start petang tadi la aku dah perasan simptom-simptom nak demam; hidung berair, badan panas, kerap masuk toilet, aku tak tahu apa yang aku taip masa chat dengan encik R.E. (i was a terrible companion for today, wasn't i?), dan yang paling obvious, keadaan fizikal aku yang sangat porak-peranda. adeh.

dan aku sangat jeles kat lin sebab err.. ada la sebabnya. tapi aku dah bagitau lin. hehehe.


3 style(s):

Anonymous said...

huk alor... siannya dak awin. nasib baiklah 'cuti percuma'...


psssttt... dulu-dulu lecturer i ckp, kalau selesema tu antara puncanya sbb tak dpt bercakap. hehehehe...

Amyz! said...

get well soon sweetheart. hugs & kisses.

kesiannyaaa diaaa.. huhuhu.

Anonymous said...

lor shian nyer...

sure bukan sindrom teperap nie??

erk jeles?? xmo aaa nehhii kabhi nehii...