Friday, December 7, 2007

tepi yang landai

guess what?

somehow aku rasa macam ada orang tengah bersaing dengan aku dalam diam. ok. mungkin niat dia bukan untuk bersaing (mungkin). dia macam cuba nak tunjuk yang dia boleh dapat apa yang aku nak. ok, mungkin niat sebenar dia bukan macam tu (mungkin). aku anggap dia ada sedikit perasaan inferior.

oh kamu cantik ok. kamu tak perlu mengganggu hidup orang lain untuk buktikan yang kamu itu hot dan wanted. kaum lelaki menjadi semut bila kamu ada. dan saya sedikit pun tak kisah kalau lelaki-lelaki menjadi seperti serigala saat berjalan dengan kamu.

kamu perempuan kedua yang buat saya tergelak kecil.

ok. kamu buatlah apa kamu suka. saya akan tetap tersenyum dan tertawa kecil. kerana saya tahu apa yang saya betul-betul mahu :)


2 style(s):

Amyz! said...

waaah.. adik akak ni sinis juga orangnya ya? ;-)

u go girl!

Anonymous said...

haaaa kalau la dia boleh baca blog ni. senang keje awin :p