Friday, December 8, 2006

3 sebab?

Saya tanak glamour. Eh glamour tu apa ek? Boleh cicah dengan cencaluk tak? Wuhu :P

Sebab pertama..
Sebab saja nak tulis blog dengan budak-budak psiko nih. Takde apa-apa intention murni or tak seri murni.

Sebab kedua..
Untuk membunuh BOSAN dengan jayanya.

Sebab ketiga..
Err.. entah la. Budak-budak ni yang paksa aku kot? Eh ke aku yang paksa deme eh? Eh eh! Tah la. Tak dapat dikenal-pasti la pulak.

Lagipun, mana la tau esok-esok aku dah takde kat mesia ni, boleh la bereksyen kat bebudak tu kasut-kasut Nine West/Prada/Gucci/Fendi/Salvatore Ferragamo *haa amik kau!* dalam blog ni kan. Memang nak kasik diorang lelehhhh sampai lebam! Ahaks.

Tapi, tu semua mungkin berlaku pada seribu tahun akan datang la kot *insya-Allah* sebab paling jauh aku sampai pun Haadyai jek. Takpe. Being ambitious is good right? ;)

0 style(s):