Saturday, December 16, 2006

sorang yang sorang

Sya dah pegi UiTM kot by this time. Harapnya dia seronok la kat sana *i know i don't :P*. Lin pulak nak pegi BB esok. Tak tau la jadi ke tak. Cepat la beli modem baru. Boleh ngobrol-ngobrol memalam buta deyy!

Aku pulak, mereput kat rumah. Lutut kanan aku macam sedikit terkehel kot. Tak sure pulak apsal. Tetiba je sakit ya amat, jalan pun macam apa je dah.

Anak aku yang hensem pulak dah pegi Hong Kong dengan family dia. Tak tau bila derang nak balik. Hopefully semua selamat dan bersoronok la diorang sampai lebam kat sana tu! *sedikit jeles sebenarnya*.

Ada orang nak pergi Bandung next week kalau tak silap. Agak-agak aku ni diajak tak? Huhuhu.. tapi kalau diajak pun, tak pegi la kot aku. Duit takde. Pasport pun dah lama mati kering dalam peti besi mak aku tu. Berbandung kat umah jelah aku jawabnya..

Internet connection kat rumah aku ni lately macam gampang sket. Malam ni baru ok. Tatau la esok siang cemaner pulak sebab biasanya time siang je dia meroyan tak tentu pasal.

So apa lagi nak citer? Cukup lah kot.

0 style(s):