Sunday, December 3, 2006

korang memang FANTABULOUS!

Semalam memang seronok giler... Orang giler pun belum tentu seronok cam semalam kan diva-diva semua kan... ;) Cuma budak-budak psiko je happy cam semalam. Hikss...

Aku minta ampun dan mahap dari hujung rambut sampai ler ke hujung jari kaki kat korang pasal semalam kalau agak terkezut dgn aksi stunt tak sengaja tu... :p Sungguh! Aku tak nampak tebing tu. Nasib baik sempat elak dan tekan brek.

"Jangan ler buat cenggitu lagi, aku belum kerja lah..." Bak kata cik Ainwrad spontan. Hikss, aku tau tu dan aku tau kita semua belum kahwin, belum nikah pun. Aku pun tak habis belajar lagi tau.

Yup aku enjoy semalam. Sampai tak kisah pun kena bebel bila sampai rumah.

Kenapa bila kita (the divas + 1 Wirawan) keluar, kita tend to forget everything yang berlaku pada diri kita. Tapi bila kita sampai rumah, semua masalah-masalah yang kita lupa tu tiba-tiba je datang berdentam-dentum....

------
*Psstt... aku tak bitau korang eh, aku belajar parking lebih 10 jam. Semalam je r berpeluang tunjuk skills. Hahahaha....*


0 style(s):