Tuesday, December 19, 2006

surat untuk Lin (ii)

Lin yang di kasihi (:D),

Both of us loves u and really care about u. And please do remember that we wouldn't allowed u 'gila keseorangan'. *Mana aci, kau sensorang jadi perhatian lelaki-lelaki gila kat wad tu. Kehkehkeh*

Macam aku cakap. Lelaki itu semuanya sama, tapi tak semua yang sama itu serupa. Sepanjang perjalanan hidup kita yang tak seberapa *25 years* ni , kita dah temui pelbagai kerenah lelaki. Most of them are meant to be just a friend, tak kurang yang hanya layak jadi alas kaki jer. Only one could win our heart and it will last forever... *optimis okeh!*

Lagipun buat per ko kejar kluangman, dia bukan boleh terbang, gila pulak tuh! Buat apa kau paksa diri kau terbang kalau kau tak bersayap? Tak macam cecak kuben, boleh lekat-lekat lagi! La ni, cecak kuben tu lagi pemes sejak jadi CICAKMAN.

Apa pun Lin, think that 25 is just a beginning of your life. Banyak benda jadi, tapi kau masih di sini. Banyak perkara kau hadapi dan kau masih ada kami di sisi.



1 style(s):

Anonymous said...

hahahahahahah....ala korang nier terharu aa cenggini

tapi tak best tak dpt comfort hugs cam ari tue..theheh

muheheheheh

Tak aku nak gile sorang-sorang bukan untuk dpt attention dari mamat2 kat situ....nak buet po smue gile weih...aku nak doc2 yg ader kat situ *alamak korang dh tau plan aku sure korg dengki nak join*

oh by the way cecak kuben tu mmg gile poyo gile glamer dan suke tumpang glamer org.... muheheheh

*kompom aku kene sekeh