Thursday, February 1, 2007

bulan penuh kan

Petama-tama kali, sebagai seorang insan yang serba kekurangan, sorry la lin yer, sebab bila nampak lembu-lembu segar kat padang UPM tu, aku boleh la pulak macam, "Eh kudaaaa!!".

Aku kan naif *hak hak ptuih!*

Yang keduanya, sorry la pulak kat cik Aysiah sebab buat dia tertunggu-tunggu. Bukan apa, bak kata lin la kan, rescue bot kat JB tu lama sangat nak sampainya. Ahaks! Kami mangsa keadaan! Sob.. sob.. sob..

Ketiganya pula, mintak maaf lah kepada cik-cik lin dan sya, dan jugak encik wira, sebab terpaksa menahan karenah seorang 'pelabur tegar' *mata cam kuar duit, ting ting ting*. Siyes wehhhh, aku tak penah se-desperate cam tadi tu! Tu memang betul-betul kes emergency lar. Moralnya, jangan minum milo bila dah tau awak tu tengah dalam 'zon berjaga-jaga'.. huahahahahaha!!

Yang bernombor ampaaatttt, saya menyusun jari-jari kembang ku ini, memohon keampunan, sebab mengumpat lin dan wira yang aku pun tak tau la apa jadahnya yang derang buat kat seat belakang keta aku! Yang aku dengar "oi!" & "ish sakitlah!". Tolong la jangan cemarkan kesucian kereta aku yerrrrr.. hihihi. Bahan bukti akan di-upload oleh cik sya nanti. Jejaga la kowanggg!!! Ha ha tak tawuuuuuu!!

Eh eh cam ada nombor lima pulak! Maaf ek sebab tetiba ter-you-know-what, sambil disaksikan oleh seorang abang yang juga menaiki kancil yang tergelak-gelak kecil. Keji! Eh dan jugak sebab bawak keta macam orang sasau. Biasa la, orang berangan ada keta sport memang camtu pe'elnya. Layan jelah yerrr..

2 style(s):

Anonymous said...

hahahhahahahhaahhahahahha..........

bulan penuh so maap kan je la segala adegan yg berlaku

*keji siut main black mail nie...kene roger superhero penyelamat nie.... hahahah

Anonymous said...

alaaaaaaaa tak takottt! kluangman dok dalam cell, panjat-panjat, mana bley terbang dr tnjung rambutan mai sini :P