Tuesday, February 13, 2007

nasib baik?

Aku rasa tahun ni mungkin nasib untuk anak sulung dan anak bongsu bertambah baik. Memandangkan tahun lepas merupakan tahun yang tidak bertuah untuk anak sulung dan anak bongsu, especially yang perempuan.

Tiba-tiba je aku rasa macam masing-masing ada good news untuk di kongsi. Yang seorang tu dah tentunya pasal kerja. Congrats ye awak. Semoga berjaya menjadi pekerja cemerlang, gemilang, terbilang! Saya rasa mesti budak-budak opis awak tu mati keras perut sebab gelak je tengok muka awak yang penuh ekspresi tu! ;)

Yang lagi sorang tu pulak, aku rasa lately ni dah jadi 'hopeless romantic'. Macam terdengar-dengar pula lagu dangdut "Memori Daun Pisang" yang dah ditukar lirik, "Memori Berkongsi Payung"!
Hahaha, mati aku dikerjakan budak seorang tu.

Aku pula? Kehkehkehkeh... Aku rasa macam aku dah bertambah pandai menjawab soalan statistik pula *Alhamdulillah*. Adeh! Padahal lepas jawab test hari tu aku rasa cam nak terjun tasik UPM, tak nak naik-naik dah. Rasanya tak pernah aku dapat B+ untuk subjek math. apatah lagi menghampiri A sejak masuk form 4. Selalunya, sipi-sipi je lagi... sipi-sipi nak fail! :P

Markah subjek lain? Hehehe.. tak tahu ler apa citer. Aku risau dengan subjek Nutrition je ni! Masalah negara juga ni. Kalau stat. aku rasa macam nak terjun tasik UPM, subjek Nutrition ni pula, aku rasa macam nak terjun dalam Tasik Putrajaya dari jambatan Seri Wawasan tu hah...

*Ish, bilalah aku nak kerja ni?*



2 style(s):

Anonymous said...

Alaaa.. awak jangan la risau sangat eh. Kita yakin awak mesti pass :)

Eh apasal that 'hopeless romantic' girl tu tak citer pasal kisah bekongsi payung ek? Ooo patut la kemain lagi cari gambo couple dibawah payunggggggg!!! Eeeeeee nak karate la itu budak!

Anonymous said...

waaaa.... ini otak ape nie? bile zaman ko jadik brilliant sgt nie? heheh

congratsss.....

nak karate? karate kan je budak tue... kasi dia sedar diri sket... hahaha