Sunday, February 18, 2007

post-mortem kenduri kot nih

Di saat aku menaip ayat ini, lin dengan sya still tido kot.. hahaha.. ye-ye je nak bangun pukul 8 la bagai :P

Diorang sleep over kat sini sebab tengahari karang ada kenduri kahwin kawan-kawan diorang kat BTR. Pastu aku pun cam kena angkut jugak la.. pakej nih. Hihihihi.. semalam lepas makan mcd dan sembang-sembang, dan jugak sesi urutan kaki yang di-sponsor oleh sya *best gile!*, dalam 4 a.m. baru memasing masuk tido.

Malam tadi punya wedding reception macam ok, but not quite as what me & lin expected. Dah la sampai ngam-ngam time semua baru nak start makan, lepas je abis makan pengantin turun salam-salam pastu dah. Abis. Pastu aku dengan lim cam "aikkkkk??! Dah abis ehhh".. hihihihi. Makan sedap jugak tapi tangan aku abis kuning sebab semua kena makan pakai tangan dan lagi pulak tau jelaaa makanan berempah-rempah ni kan.. pastu cam dapat laddoo. Semua bagi aku. Hahahaha sebab aku suka! :P

Laddoo tu apa? Donat laa.. ehehe tak, acah je. Laddoo tu manisan yg bulat-bulat yang orang india selalu makan tu. Kawan aku yang kawin semalam tu india muslim, so macam 90% guests semalam memang bangsa tu la.

Bebudak UTM yang ada semalam tak ramai yang aku kenal. Semeja dengan lizard, zam, areen & pipi. Nasib lin ada teman. Budak-budak lain semua citer pasal betunang, kawin dan anak-anak *sadissss hahahaha*. Tetiba lin cam dapat call.. oo si penjejak minda pun ada rupanya! Tak sangka aku huhuhuhuhu.

Semua comel-comel. Aku je yang cam tak. Tapi nasib la tak sorang pun yang tanya aku pasal HWD. Bagusss hehehehe. Shadappp yu ol :D

Eh eh cerita penting lupa plak nak letak sini. Semalam on the way nak pi amik lin kat rumah dia, time tu aku tengah sembang dengan areen. Tiba-tiba aku dengar bunyi cam kene tembak yang sangat kuat dan cermin depan kancil aku tu retak seribu sejuta!!! Waaaaaa aku tediam la jugak dalam 5-10 saat. Pastu aku tengok areen cam ok, aku pun ok kot. Ada la sesikit kaca yang kecik-kecik halus-halus tu cam tekena kitorang. Sian areen. Aku dah la pakai suar pendek tapi nasib tade kaca yang telekat la. Misteri gila. Tade batu, tade keta kat depan, tetiba je pecah. Pecah dari dalam pulak tu. Memang tokojuit la den! Tapi cam sedikit bangga sebab aku tak panik dan terus melelong time drive tu :D

Memang memula tu aku ingat kena tembak dah *tatottt!!!*.

So ok lah kot. Aku punya kronologi cerita abis semua beterabur dah haaa.. hehehehe. Later.

0 style(s):