Wednesday, February 21, 2007

kisah keyboard

Dulu, aku ada satu hobi. Masa tu aku masih kat sekolah rendah lagi la. Hari-hari aku tengok ayah aku main keyboard ke organ entah *sampai sekarang aku takleh nak differenciate dedua tu*. Biasanya time dia start jadi Mozart, aku berdiri kat sebelah or aku nyanyi or aku berjoget *entertainer wannabe kan*. So sejak tu aku pun nak jadik err.. emm.. cam sapa ek yang pandai main piano time tu? Oh. Stevie Wonder :D

Hehehe aku main, main, main sampai aku rasa macam dah cukup terer la *padahal the only songs yang aku bleh main adalah lagu polis, lagu 'i just call.. to sayyy.. i loveeee youuuuuu' dan juge lagu cam tah pahape yang aku main belasa jelah tekan kan*.

Mai adik-adik aku, huh, jahanam la keyboard/organ tu haa. Sedih aku. Pastu aku cam buat ayah aku janji yang dia kena belikan yang baru. Hahahaha tau tak berapa tahun aku tunggu baru dapat?? Rasanya macam 15 tahun kot. Bila dah dapat, dah ada depan mata, cam tak sentuh sangat pun.. eeee.

Oleh itu, esok aku nak try main balik ah.


Mariah Carey wannabe hak hakkk

4 style(s):

thewailer said...

haa jangan tak sentuh keyboard tu awin, convert into multiply, cek nak dengor skit hehehehe :)

Anonymous said...

stil tak besentuh lagi la encek mariq. haha i'll tomorrow lah pulak :P

Anonymous said...

bila nak buat show kat kitorang plak :D

Anonymous said...

seksinyerrrrrrrrrrrrrrrrr bapak ko!!!! hak3..
tu tangga umah ko pai skang ada ek..
heheeeehe..
win..bapak ko muka sebijik amri ek..