Wednesday, February 14, 2007

penang

Ok la. Ekceli kan aku frust sebab tak dapat pegi Penang. Tapi aku cam tamau la tanya mak aku kan dah dia pun cam tak cakap apa-apa, so baik aku lupakan saja angan-angan nak pegi sana. Aku ni setakat Penang pun nak emo sebab tak dapat pegi.. hahaha. Entah. Aku suka Penang. Or aku tunggu apa ya di Penang?? Hmm..

Kita boleh rindu kat sapa-sapa pun kan? Ok. Aku rindu kat yin kot. Selalunya dia cam ala-ala comforter aku laa.. hahaha hangat je gitu! :P

Berbalik kepada Penang. Apsal mak aku tanak ajak aku pi sekali eh? Aku cam laparrr nasik kandar line clear, lapar cendol, lapaar apa lagi eh isk. Tah, aku nak gi Penang sebenarnya!! Waaaa!! :((

Jom Lin, Sya, Ima.. kita pi Penang jom?? Waaaa!! Kita smuggle masuk dalam keta sapa-sapa la nak?? Waaaaaa!!

0 style(s):