Monday, May 12, 2008

Aweks Key Low

Aku baca AweksKL.
Ikut nombor, Ya aku hampir layak membacanya! berdasar klasifikasi di kulit depan.

Jalan-jalan di Mid Valley.
Dia sua aku sesuatu yang wow, sexy dan marvellous.38.Besar 2 inci dari aku punya.Tapi aku sarung jugak.Aku tengok dia, and I know I just turn him on.
"Kene sangat ngan u pakai ari nie. Cantek! Kan?"
"Boleh buat pegi keje n jalan-jalan" Dia tambah lagi hasutan.

Semua orang(baca:lelaki) mintak aku cerita the 'best' part from that book. Nape kene ada ' '. Whut the flick. Ah please open up ur mind. Untuk minda matang itu bukan dilabel sebagai turn on topics for own pleasure yeah.

Aku cebik tengok dia."Takde bajet la, yes it it superb n sexy. U belanja le for my birthday ble? hehehehehe"
*****

Owh, I just feel so annoy with nowdays news. Somebody or someone become blogger pun nak cerita dalam surat khabar? Buang Ink n duit je. Please dont tell me this is the way for those peeps yang baru nampak button 'Publish Post' tuk xtra glamer. Duh!

0 style(s):