Sunday, October 21, 2007

cuddle up karma

Makan nak teman
Minum nak teman
Barang-barang nak kene tolong beli kan
Tolong prepare kan itu ini
Sakit sikit merengek
Susah sikit ngadu itu ini
Panas sikit, merengus
Jammed sikit dah pening kepala
Nak kene call, nak kene sms, mms, 3g
Nak kene give full attention almost 24-7




Heh!
Macam tue kata lelaki tak manja?
Ngalahkan aku si puteri bongsu, perempuan-perempuan lain.
Kadang-kadang frankly aku kata, feel a bit annoyed n menyampah.

But what the heck, aku revenge balik.
Demand manjakan aku equally or more.
hahahahahahah
That's we call as karma sayang.
I like it.
U guys same, 'Aite?

6 style(s):

Anonymous said...

i love to spoil my man. in any way that i can afford la of course.

lelaki memang manja. kadang-kadang manja yang tak masuk akal.

persoalan aku adalah, kenapa most men suka buat perempuan menangis sebab dia? ehehe.



*mood swing ni. tiba-tiba rasa nak marah for no reason. and rasa sakit hati.*

Anonymous said...

eh babe, i like this song! ;)

Anonymous said...

tapi saya lebih suka saya yang di spoil kan! hehehe... attention babe, siapa tak suka :P

but i agree, lelaki memang manja + spoil + ngada-ngada... lagi-lagi kalau anak sulung!

hehehe... true! aku rasa lelaki sulung amat spoil dan manja!

Anonymous said...

anak sulung kalau manja bersebab sebenarnya.

bila tak dapat bemanja dgn mak bapak, tu yg bemanja dgn gf/bf, ngan kawan2.. ehehe


tekanan tau jadi anak sulung.

Anonymous said...

mek... i cakap lelaki :p
i didn't mean u. hehehehe...
perempuan dah sure lah manja giler dgn bf/kwn2

Amyz! said...

hahaha. ye. lelaki memang manja. over tau dari kita. kadang2 sampai kita rimas.

tapiiiii.. yg sakit2 hatinya.. bila kita nak manja sikitttt je, dia kata dia ngade2.

benciiii!