Saturday, October 13, 2007

pre-raya

walaupun hari ni office bagi half-day, dengan mata yang rabak sebab malam tadi main game sampai pukul 2 pagi, aku pergi keje dengan perasaan yang seronok amat. tenang.

tapi kejap je tu.

almost noon, aku kelam-kelibut tolong 'boss kecik'. dan diangkut ke putrajaya. maknanya, macam kartun la aku pergi salam-salam beraya dengan officemate yang ada. too bad aku tak sempat nak beraya dengan boss aku, dengan B.O.D, dengan vincent & derek (uik??!!), alahaiii..

ramadhan yang terakhir ni buat aku rasa sedih. for real ok. mungkin sebab lepas ni dah kena balik 5.30. or maybe sebab aku akan kembali menjadi tong dram? har har har.

satu perkara yang buat aku rasa withdrawn lepas raya ni nanti ialah.. hmm. check-up lagi. boleh tak kalau tanak plis?

esok aku balik n9. raya kedua family aku buat open-house kat sana. jemput la datang. in which aku rasa korang pun still kat kampung lagi kan. takpelah. datang rumah kl pun boleh.

APT datang rumah tadi dengan family dia. good news la kot. entah la. tawar hati dah sebenarnya. whatever.

aku berkenan sangat keta putra. awat dah tak buat lagi ek?

0 style(s):