Tuesday, October 2, 2007

one hit wonder

*tengah ada mood nak berkongsi cerita*

Tempat aku bekerja sekarang memerlukan aku menaiki hampir semua jenis public transportation yang ada kat malaysia nih. Memang adventure. Sebab, aku tak payah sesak kepala nak mengharung traffic jam, duit minyak, duit tol.

The best thing about using public transportation is that, aku dapat tengok orang, tengok pokok, tengok bangunan.. hehehe.

Bercakap pasal tengok orang ni kan, hehehe, ada la hari tu. Ada mamat ni naik tren sama dengan aku. Dia tak hensem, seriously speaking, tapi ada sesuatu yang buat aku nak tengok je dia. Hahaha.

Ok, aku actually agak skeptical bila ada kawan-kawan perempuan aku bercerita pasal men's behind. Hahaha. Keep your mind open sebab cerita ini tak ada kene-mengena dengan kegatalan. Men like what they see on women, so sama jelah the other way around.

Orait. Aku honestly tak penah tengok lelaki yang betul-betul ada butt. Alaa.. you know what i mean kan. So this guy punya backside memang seriously bulat dan lentik. At first aku memang nak tergelak. Bukan sebab benda ni kelakar tapi sebab memang ada rupanya lelaki yang backside dia begitu errr.. well, agak montok la.

Macam aku cakap tadi, tidak ada unsur-unsur gatal atau seksual cuma macam terkagum sampai mata ni asyik nak tengok kat situ je sampai la mamat tu turun.

Now i know why women like some men's backside. Hahahahaha. If this is too offensive for your reading, sorry. This is just an honest expression since i'm very direct. And a very good observer. Hahahaha jaga-jaga!

9 style(s):

Anonymous said...

man with butt?

hahaha... comel pe. cute sangat ye... oh nasib baik *tut* ada butt :p kalau tak, lama dah reject.

boleh gitu?

tenung jangan tak tenung...

Blur Clairvoyance said...

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah.....

sorry cant stop it.....

Amyz! said...

hey... man's butt sexy tau. bila lelaki ada butt, u know what i mean la kan, dia pakai slack - slack tu terletak cantik tau.
contoh butt lelaki yg best - ricky martyn, fahrin ahmad.

what a confession! alamak, semua org tahu akak tengok butt lelaki pulaksss!! hahahaha.

Anonymous said...

well :p

dia pakai jeans kak. memang nampak bulat gila montot dia.. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

Blur Clairvoyance said...

hahahahaha...

ala normal aa tu sis...
ada mata pandang.....

hahahahahahhh..... no bluff laa... all gurls tgk just dare to admit or not je.... aite? ;)

Amyz! said...

awinnnnnn.... wow!!! sexyyyy tuuuu.. naper tak ambik gambarr...???

Hahahhaa.

ya, sya. tak ramai org nak admit kan? macam lelaki gak, masa diorang tengok our bre*st kan. mana nak ngaku. padahal mata dah nak terkeluar dah. keji betul!

Pandang je.. cuci mata.. hahahaha.

Anonymous said...

tu lin la kak. bukan sya. hehehe

Anonymous said...

ha'ah kak amyz... tu lin, bukan sya ;)

weh.. korang dh tgk ke? :))
bulan-bulan pose ngajar korg buat kerja keji :p

Amyz! said...

hahaha. oh lin ke? salah la pulak. maaf ye adik-adik. puasa-puasa ni memang mandom sokmo.. hik hik hik. *blushing i tawww..!*