Saturday, October 20, 2007

nuor jen



he he he.

walaupun aku sedikit frust sebab gelang kaki aku tiba-tiba putus di tengah jalan (atas tangga office sebenarnya), tapi semua kelukaan terubat dengan sendirinya bila ANUAR ZAIN tiba-tiba datang kat aku dan cakap, "i love you".

keh keh keh. too good to be true kan?

of course la aku tipu. ehehe. BUT, i did saw anuar zain kat kl sentral semalam. tak tentu arah aku. nasib tak pengsan. ahahahaha. 2 kali tau. bedebar-debar jantung ai :p

cuma, hmm, rendah kan anuar zain tu sebenarnya? skinny pulak tu.

tapi perasaan yang aku rasa semalam tak boleh beat perasaan yang aku rasa masa jumpa reymee of innuendo kat gloria jeans klcc. lembik lutut. ahahaha.





emm.. sukanya..

1 style(s):

Blur Clairvoyance said...

ape kess?

cite anuar zain, pasang lagu malique N D'essentials.... hahahah

keji aaa... jele banget nie aku tak dapat jumpe dia....