Thursday, April 17, 2008

19 days of love

how time flies by.

as for today, no volley ball session (deng!). i was bored that i almost jumped out of the window. entah mengapa aku berkata begitu aku pun tak tau. bengong la ni namanya *sigh*.

but anyway, hehehe, finally i got my hands on the latest CD of maliq & d'essentials called 'repackaged'. huiyo. gila nak pengsan. dah la tinggal satu. ada 2 lagu baru and the first track dah buat aku rasa macam "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh..". yerp. lepas tu pengsan sekejap. nasib ada lin. hahahaha.

angga. my love..

please la anybody yang nak pergi indon tu, ku kirimi kerinduan eh nak kirim CD maliq & d'essentials semua sekali boleh tak??? boleh aarrrr..

tapikan korang, aku tak tau la apsal aku masih lagi mengalami sindrom kelaparan tak terhingga 2-3 menjak ni. aku rasa luar biasa sangat okeh. ada 'benda halus' kaa dalam perut aku? ke sebab terkenan dek ofismet yang pregnant tu? gila babas!!

nanti aku kaji kemisterian ini. jimbooooooo! *tiba-tiba*.

0 style(s):