Tuesday, April 22, 2008

I'M NOT PERFECT! BUT I'M SPECIAL

Pakcik-pakcik yang drive cab kat area rumah aku memang bess. Bukan je memudahkan aku dengan bayaran cab yg murah dan untungkan mereka, tapi bila berborak dengan mereka ada saja yang buat aku berfikir, ingatkan aku mengenai sesuatu dan lawak-lawak mereka yang buat aku gelak kecil datang tepat pada masa-masa yang memang aku perlukan.

Aku tidur malam tadi dengan marah dan hati yang agak sebal.
Aku bangun pagi tadi dengan mood yang macam puaka celanat.
Seriously, tiada palit senyum walau sedicit.

Naik cab seperti biasa.

"Dek, pintu tak rapat"
Aku buka dan hempas pintu kuat
"Takpe takyah takut hempas je kuat-kuat, tak minum pagi lagi kan?"
"A'aa memang betul sangat pakcik"
Dia gelak aku gelak.
Tak kelakar pada kau yang baca, tapi cukup la bagi aku yang berangin.
Sekurang-kurangnya angin lintang kurang sedikit.
Terima kasih pakcik driver teksi!!!

*****
Dear,

I'm not prefect. I'm just normal person who struggle to full fill ur wish, desire and pleasure. I do work hard on it. For you, for me, for both of us. But U turn me off when every day you keep criticizes me. U really, really, really, really, really turn off me baby.

I'm good in karma but I dont want to do it at you. Coz I'm sure U'll regret it. So Please accept who I am as I do accept you. Coz FYI, I'm looking for TALL, DARK AND HANDSOME. But I end up stuck on you. Give me one bloody reason why should I stay rather than walk away from you!

p/s: mind my word and honesty. Coz I damn tired with ur words.

1 style(s):

Anonymous said...

one day he'll see how perfect you are.

and i sure hope that by then it's not too late.


remember. beauty is in the eye of the beholder ;)