Monday, April 7, 2008

29 days of love

bachelor number one had gone to the other office. hahaha. what a joke! but thank God or else you-know-who would've definitely ejek-ejek dan siap nak ngoratkan untuk aku. cis. ada jugak orang macam ni ek (:p).

my shoes were killing me. and it just had to be today that i have to go grocery shopping untuk pantry office. baik tak aku? huuuu. dah la mid valley tu tempat aku paling trauma nak pergi sebab aku mesti lufer kat mana aku parking kereta. deng.

eh, before that, sempat la jumpa kak sempoii kat amcorp.

so okay, kembali ke rumah dengan selamat, and while i was trying to unload the things that i bought from the car, eh eh terjatuh puler kunci keretaku itu. lalu tiba-tiba terdengar suara manusia memecah kesunyian..

"hai kak! baru balik keje?".

ceh. dah tau tanya lagi. nasib ko ni comel. hahaha.

pastu ada la sedikit sebanyak dialog getik (dia ok, bukan aku). siap offer nak tolong bawakkan barang-barang aku la bagai. hahahaha wat derr heyyll??

hmm. first time ada actual conversation dengan jiran sebelah. bukan sebab sombong, dah derang tu bujang-bujang belaka, aku kan pemalu (ptuih!).

tapi betul laa. dia comel okay! (keji!)

0 style(s):